Äratuntav ja armastatud bränd on ettevõtte üks väärtuslikumaid varasid. Tegelikult eelistab 59% klientidest osta neile tuttavate kaubamärkide tooteid.
Kuidas saada nõutud kaubamärgiks, millel on lõputu müük ja vihased fännid?
Tuvastades oma lubaduse kliendile või kliendile. Väljakutse on edastada neile selge ja ühtne sõnum – kõikides kanalites.
Kui teil on idufirma, on teil suurepärane võimalus luua oma brändile vundament õige sõnumiga, mida teie turule võtta.
Kui teil on väljakujunenud ettevõte, saate olemasolevast kliendikogemusest lähtuda, et selgitada oma sõnumit radikaalselt täiustatud brändistrateegia ja identiteedi jaoks.
Pole tähtis, millises faasis teie bränd on – teie sees on see, mida, kuidas ja miks. Peame lihtsalt kogu selle uskumatu väärtuse pinnale tooma ja pakkima selle selgesse strateegilisse suunda, mis määratleb teie positsiooni turul ja kasvatab teie ettevõtet pikaajaliselt.
Tõhus brändistrateegia, identiteedikujundus ja turundus võimaldavad teie ettevõttel:
• Konkurendist eristumine
• Sihtige tõhusalt õigeid inimesi
• Esitage oma lugu järjepidevalt
Siin on meie ettevõtte brändinguteenused, mis aitavad teil luua oma brändile tuntust, usaldust, lojaalsust ja propageerimist.
Digitaalse turunduse teenused
Olenemata kandjast või leviplatvormist on sisu endiselt kuningas. Kuid see, kuidas te oma sisu koostate ja reklaamite, suurendab kaasatust ja parandab teie brändi toimivust.
Meie veebiturundusteenused brändingu jaoks võtavad arvesse teie kaubamärgi väärtusi ja eesmärke, et saavutada erakordseid tulemusi.
Oleme kogenud digitaalturunduse spetsialistid, kes on parimate veebitavade tipptasemel kursis. Meie digitaalse brändingu teenuste loend sisaldab:
SEO ja sisuturundus.
Nagu meile meeldib öelda, on sisu uus SEO. Üks tõhusamaid viise bränditeadlikkuse suurendamiseks ja veebisaidile asjakohase orgaanilise liikluse genereerimiseks on asjakohane optimeeritud sisu. Me töötame alati välja tervikliku strateegia, et saavutada positsioneerimine otsingumootori tulemustes. Veelgi olulisem on see, et loome sisu, mis kõnetab teie sihtklienti ja paneb nad rohkem tagasi tulema.
Sotsiaalmeedia turundus.
Nutikad tarbijad kasutavad ostuotsuste tegemiseks sageli sotsiaalvõrgustikke – ilmatu 74% neist! Otsustame, kuidas kureeritud sisu, originaalse mõtte, kaasamise, klienditeeninduse ja tasulise reklaami kaudu teie kogukonnaga paremini ühendust luua. See suurendab bränditeadlikkust ja teie veebisaidi liiklust.
Meiliturundus.
Teie kliendid tahavad teist rohkem kuulda, kui arvate! Meilikampaaniad on üks edukamaid veebipõhiseid kaubamärgiteenuseid klientideni jõudmiseks. Töötame välja strateegia teie e-posti loendi koostamiseks, e-posti turunduskampaaniate läbiviimiseks ja õigete sõnumite koostamiseks, et aidata müügivihjeid läbi klienditeekonna.
Tasuline reklaam.
Meie kõrgelt optimeeritud PPC-kampaaniad, mis kasutavad Google Adsi ja/või Facebooki reklaami, toovad kvaliteetseid müügivihjeid, mida toetab andmepõhine sihtimine ja A/B-jaotustestimine. Kõik reklaamiplaanid hõlmavad strateegiat, seadistust, juhtimist ja aruandlust.
Kõigis ülaltoodud valdkondades teeme teiega koostööd, et tuvastada äriprobleeme ja rakendada teie kaubamärgile omaseid digitaalseid bränditeenuseid.
Brändi identiteet
Brändi nimetamine.
Suurepärane brändinimi alustab vestlust ja kutsub edasi küsima. Sul on kindel äriidee, tootesari või professionaalne teenusepakkumine, kuid vajad abi ideaalse ettevõtte nime väljatöötamisel. Meie protsess loob meeldejääva kaubamärgi, millest saab teie ainulaadne allkiri, kuid mis võimaldab turul kasvada ja laieneda.
Logo disain.
Teie ainulaadset brändiidentiteeti peavad kõik tunnustama. Pärast loomingulist avastust koostatakse logo esialgsed eskiiskontseptsioonid. Valite ühe neist ideekavanditest, mida täiustada. Viimistletakse üks logokujundus, mille lõpptulemus on kasutatav kõigi edaspidiste kaubamärgi- ja turundusmaterjalide jaoks. Koos kauni logoga töötame välja identiteedisüsteemi, mis sisaldab teie kaubamärgile omaseid värve, tüpograafiat ja mustrit või ikoone.
Pakendi disain.
Teie toode ei pea mitte ainult olema suurepärane, vaid ka suurepärane pakendikujundus avaldab teie kaubamärgi edule tohutut mõju. Teie brändijuhiseid kasutades koostame tootepaketi, mis kliente erutab ja nendega ühendust loob. Meie brändipakendite disainilahendused on lihtsad ja selged kontseptsioonid, millest teie vaatajaskond hõlpsasti aru saab – koos vau-teguriga, mida otsite.
Brändistiili juhend.
Peate tagama, et teie kaubamärki kasutatakse järjepidevalt kogu edasise suhtluse ja tagatiste ajal. See juhend pakib kõik kenasti kokku ja jäädvustab teie kaubamärgi nii, et see oleks arusaadav ja skaleeritav. Rääkimata sellest, et see aitab kõigil meeskonnaliikmetel olla kursis sellega, kes te olete ja miks te äri teete. Dokumenteerime teie brändi eesmärgi, hääle, logo kasutamise, identiteedisüsteemi (värvid, fondid, mustrid) ja kaubamärgi identiteedi rakendamise erinevates valdkondades.
Veebilehe kujundus.
Suurepärane veebidisain on värske, puhas ja lihtne – ja mis veelgi olulisem, see konverteerib. Veebisaidil müügivihjete genereerimise ja konversiooni võti sõltub sellest, kas aidata inimestel oma eesmärke kiiresti ja tõhusalt saavutada. Loome teie vaatajaskonnale meeldiva kasutuskogemuse, kuid keskendume teie äriväärtustele ja eesmärkidele. Meie tundlik veebidisain ja -arendus tagab teie ettevõttele juurdepääsu kõigist laua- ja mobiilseadmetest. Ükskõik, kas vajate väikeettevõtte veebisaiti või e-kaubanduse lahendust, on hämmastava kasutajakeskse kogemuse pakkumine väljakutse, mida me ei võta kergelt.
Brändi strateegia
Brändi avastamine.
Iga brändistrateegia algab sügava sukeldumisega, et leida põhiteavet teie ärimudeli ja protsessi kohta. Avastusseansse viiakse läbi nõuete kogumiseks, ajurünnakuks, selguse saamiseks ja teie tegevuse eesmärgi mõistmiseks. Määratleme, mida, kuidas ja miks, et strateegiline suund ja identiteet ühtiksid ärieesmärkide ja teie kliendi vajadustega.
Konkurendi analüüs.
Selleks, et silma paista, pead teadma, mille vastu sa seisad. Viime läbi konkurentide või võrdlusbrändide tipptasemel analüüsi brändi identiteedi, veebisaidi kogemuse, digitaalse turunduse jm valdkondades. See oluline harjutus määrab teie ettevõtte tõhusa positsioneerimise võimaluste valdkonnad ja peamised eristajad.
Sihtgrupp.
Mida paremini mõistate ja määratlete oma kliente, seda rohkem saate kohandada nende kogemust oma brändisõnumi ja turundusega. Kirjeldame teie üldise sihtrühma demograafilist teavet, seejärel töötame välja konkreetsed ostja isikud, kes annavad üksikasjalikumalt teavet nende väärtuste, elustiili, motivatsiooni, valupunktide ja muu kohta. Need on täpselt need inimesed, kellega soovite kogu oma brändisuhtluses lühidalt rääkida.
Brändi hääl.
Kas pöördute publiku poole õigel viisil? Inimesed otsivad autentseid brände, millel on selge lugu, mida toetab sobiv hääl ja toon, mis neid kõnetab. Igal kaubamärgil on ainulaadne suhtlusstiil, mida tuleks aja jooksul järjepidevalt harjutada. Aitame määratleda teie jaoks brändi hääle – stiili, vaatenurga ja isikupära. Lisaks näitame teile, kuidas teie brändi toon võib muutuda olenevalt sõnumi tüübist ja sihtrühmast.
Brändisõnumid.
Teie ettevõte vajab sisutihedat ja mõjukat brändisõnumit, mis kajastaks teie brändi olemust ja väärtust, mida see teie tarbijatele pakub. Teie üldine lugu peaks köitma tähelepanu ja tekitama emotsionaalse reaktsiooni. Saame koostada ainulaadse tunnuslause või loosungi, missiooniavalduse, väärtuspakkumised ja üldise brändiloo, mida saate oma lehel Teave kasutada (mis uuringute kohaselt on veebisaidi üks enimkülastatud lehti). Kõik need kaubamärgiavaldused võimaldavad teil oma ettevõtte kasvatamise strateegiate ja taktikate määratlemisel töötada sama juhendi alusel.
Kliendi teekond.
Peate mõistma oma ostja isiku teekonna peamisi etappe alates oma ettevõtte teadlikkuse saavutamisest kuni esialgse investeeringu tegemiseni ja kaugemalegi. Määrame kindlaks juhtpõhimõtted, taktikad ja üleskutsed tegutseda, mis toetavad tarbija vajadusi elutsükli igal etapil. Selle klienditeekonna kaardistamine aitab teil määratleda ja arendada sisu otsustusprotsessi iga etapi jaoks. See tagab, et nende tee viib müügi ja säilitamiseni.
Kõik ülaltoodud kaubamärgiteenused on püsiva kaubamärgi arendamiseks kriitilise tähtsusega, enne kui mõelda järgmisele etapile: värvid, fondid ja graafika.