Kas otsite läbipaistva ja vastutustundlikku sotsiaalmeedia turundusettevõtet, mis tegelikult tulemusi annab?
Sotsiaalmeedia turundusest on saanud enamiku veebiturunduse kampaaniate lahutamatu osa. Selle tulemusena on sotsiaalmeedia populaarsus viimase viie aasta jooksul märkimisväärselt kasvanud, luues tohutu turundusvõimaluse neile, kes seda uut reklaamivormi ära kasutavad.
Nendele ettevõtetele, kes mõistavad sotsiaalmeediat, võib see olla võimas tööriist nii klientide hankimiseks kui ka hoidmiseks, kuid samas võib ebaõige kasutamine kaasa tuua nukraid tulemusi ja raisatud raha. Paljud ettevõtted teevad selle vea, kui kasutavad oma sotsiaalmeediat reklaamiplatvormidena. Nad unustavad, et sotsiaalmeedia on seotud kaasamise ja suhtlemisega. Oluline on teada, kuidas ja mida sotsiaalmeediaga seoses teha; muidu võid oma ärile suure karuteene teha.
Sotsiaalmeedia kaasamiseks ettevõtte turundusstrateegiasse on mitu põhjust, kuid hämmastaval kombel jäetakse peaaegu alati tähelepanuta kõige olulisemad põhjused. See võib olla ettevõttele kahjulik, kuna see põhjustab sageli ebaõiget rakendamist ja valesid strateegiaid. See paneb sotsiaalmeedia kasutajad lõpuks mõtlema, miks nad üldse alustasid. Sel põhjusel on oluline, et need isikud, kes kaaluvad sotsiaalmeediat turundusstrateegiana, konsulteeriksid esmalt professionaaliga, et näha, kas sotsiaalmeedia turundus sobiks nende ettevõttega hästi. Kuigi sotsiaalmeedia on enamiku tarbijate jaoks eelistatud turunduskanal, ei sobi see iga ettevõtte jaoks.
Enamik ettevõtteid postitab lihtsalt oma sotsiaalmeedia profiilidele, sest nad kuulevad “nad peaksid seda tegema”
Liiga sageli toetuvad sotsiaalmeedia turundajad kriitiliste äriotsuste langetamisel oma sisetundele. Seda sotsiaalmeediaga äraarvamismängu mängides võib väärtuslikku ajaressurssi raisata. Eelistame turundusprotsessi muuta võimalikult teaduslikuks – eesmärgiga. Kasutame sotsiaalmeedia tööriistu, mis aitavad meil tuvastada kõige tulusamad asjad, mida teha, et oma sotsiaalmeedia turundusest maksimumi võtta.
On kaks peamist tüüpi sotsiaalmeedia strateegiaid, millesse saame enamiku ettevõtetest liigitada. Sotsiaalmeedia turundus mängib olulist rolli mis tahes võrguturunduses, millega te tegelete. Pole tähtis, mis tööstusharus te tegutsete. See võib olla kütte-, õhu-, õhu- ja ventilatsiooniteenuste remondiettevõte, rõivaettevõte või lihtsalt restoran. Sotsiaalmeedia ei tööta mitte ainult suurepärase viisina teie ettevõtte brändimiseks, vaid ka teabe jagamiseks vaatajaskonnaga ja vastutasuks suhtlemise/seotuse saamiseks.
Kaks peamist SMM-i strateegiat on:
- Sihitud demograafilise teabe leidmiseks ja sellega tegelemiseks ning vastuse saamiseks teatud tüüpi suhtluse kaudu. See aitab suurendada teie vaatajaskonda ja aitab neil teie ettevõtte jagamisel ja teabe reklaamimisel osaleda.
- Et saada seda, mida me veebiturunduse maailmas kutsume “sotsiaalseteks signaalideks”. See aitab otsingumootoritel otsustada, milline teave on kogukonna jaoks oluline, populaarne ja tähendusrikas. Kui saate jagada teavet oma ettevõtte kohta, eriti linke, ja teised suhtlevad ja seda teavet jagavad, tundub see otsingumootoritele olulisem. Inimesed jagavad ja reklaamivad teavet, mis on naljakas, emotsionaalne või väga informatiivne. Sotsiaalsete signaalide saamine on väga kasulik populaarsuse võitmiseks ja otsingumootoritega heade külgede saamiseks.
See ei tähenda, et need 2 kategooriat on kõikehõlmavad. Kindlasti on unikaalseid olukordi ja asjaolusid õige sotsiaalmeediastrateegia väljamõtlemiseks, mis aitab teil saavutada oma äri- ja kaubamärgieesmärke. Meil oleks hea meel teiega rääkida, millised need võiksid olla, et saaksime teie ärieesmärke lõpuni täita.